Sunday, September 2, 2007

Vertel mij jouw moment!


Vertel mij jouw belangrijke moment! Wat heeft jouw ontroerd, gemaakt, je leven verandert of gebroken? Iets groots of schijnbaar onbeduidend.

Waarom? Dat zal ik uitleggen:

Aldus, vakantie voorbij, tijd voor weer wat nieuws! Ik heb al enige tijd geen post meer geplaatst en het is dan ook uitzonderlijk druk geweest. Ik wilde eigenlijk mijn ervaringen en indrukken van deze vakantie in één post samenvatten in de vorm van een gedicht of een verhaal maar na enige flessen wijn, een berg viltjes en nog meer wijn besefte ik dat het overgrote deel van wat ik had opgeschreven de verhalen en indrukken waren van mensen die ik deze vakantie heb ontmoet.

Er overheen lezend besefte ik dat op deze manier een ongelofelijk kleurrijke verzameling ontstaat. Maar wat nu als al deze verschillende verhalen en indrukken tot een geheel gemaakt zouden worden? Verliest het dan zijn kleur? Blijft het even kleurrijk als de verzameling? Of wordt het wat anders?

En dan kan de verzameling niet groot genoeg zijn. Want als ik één ding het afgelopen jaar heb geleerd, is dat mensen zo ongelofelijk veel mooie dingen te vertellen hebben. Je moet alleen durven luisteren.

Dus ik vraag iedereen die dit leest! Vertel mij jouw gebeurtenis of indruk.

Mooi, ontroerend, pijnlijk, kort of lang. Genant, grappig, angstig, groot of onbeduidend.

Schrijf het op en stuur het mij, bel mij en vertel het mij of zoek me op en zeg het mij.
Het kan alles zijn, tekst, tekening, een enkele regel of een heel verhaal, je kunt gerust mijn voicemail inspreken of mij een foto sturen. Alles kan!
Anoniem, met naam of met een foto.

Ik zal alles in zijn werk zetten om er een geheel van te maken. Wat het gaat worden weet ik nog niet maar het wordt groots! Een verhaal, gedicht, schilderij een combinatie, alles is mogenlijk! Ik zal samenwerking zoeken bij woord, beeld en muziek kunstenaars die ik bewonder.

Mark

06 18482907
middenweg 7, 5916RK, Venlo

2 comments:

Anonymous said...

ik zal je zeker helpen mark, ik probeer morgen, want ik lig toch in bed, morgen iets op papier te schrijven

groetjes,

Thom

Anonymous said...

He Mark,
Wellicht dat ik deze week ook wel een beetje tijd kan vrijmaken om jou een moment te schenken voor je vakantie-momenten-verzameling.

Greets,

Jelske.